بهترین نرده راه پله

مقدمه

در زندگی امروزی به زیبا سازی دکوراسیون داخلی و خارجی توجه خاصی شده است. یکی از مواردی که در زیبا کردن ساختمان و دکوراسیون‌ها بسیار مورد اهمیت قرار می‌گیرد، به کاربردن پله‌ها و نرده‌ها در طراحی دکوراسیون داخلی می‌باشد. همانطور که می‌دانید، از نرده‌‌ها برای محافظت افراد و اشیا در پله‌های ساختمان استفاده می‌شوند. نرده استیل در شیراز یکی از پرمصرف‌ترین نرده‌هایی است که در این مدت کاری به چشم دیده‌ایم.  امروزه با توجه به تنوع بالا در جنس پله‌ها، هنوز عده‌ی کثیری از افراد ترجیح می‌دهند از زیباترین و ساده ترین پله‌ها استفاده کنند. در این مقاله تصمیم گرفتیم به بررسی بهترین نرده راه پله و مقایسه‌ای در مورد راه پله استیل و شیشه‌ای داشته باشیم.

تعریف راه پله استیل

به راه پله و نرده‌هایی که از جنس استیل محکم و با ظاهری زیبا در نمایندگی‌ فروش نرده استیل در شیراز یافت می‌شوند، راه پله استیل می‌گویند. این راه پله از قطعات پیش ساخته شده و آماده‌ای هستند که زمان ساخت و عملیات نصب آنها بسیار راحت‌تر از نرده‌های آهنی و چوبی است. در ساختمان سازی امروزی بیش از ۸۰ درصد ساختمان‌ها، از نرده‌ها یا راه پله‌های استیل استفاده می‌کنند. زیرا زیبایی استیل، نیاز به پوشش مناسبی ندارد و خود به تنهایی می‌درخشد. این نرده انتخاب بسیاری از پیمانکاران است.

تعریف راه پله‌های شیشه‌ای

به راه پله‌هایی که از چند لایه شیشه‌های سکوریت یا لمینت‌هایی که روی هم پرس شده تشکیل می‌شوند، راه پله شیشه‌ای می‌گویند. این نرده‌ها با استحکام و مقاومت بالایی ساخته می‌شوند. به دلیل شفافیتی که در جنس شیشه‌ها وجود دارد، ایده‌ی خوبی برای خلق دکوراسیون و معماری ویژه هستند. پله‌های شیشه‌ای که توسط بهترین مراکز تولیدکننده نرده شیشه ای شیراز عرضه می شوند، جلوه ی خاص و زیبایی به ساختمان می‌بخشند. اما برخی از افراد با تصور اشتباه به اینکه این راه پله‌ها، به دلیل عدم مقاومت یا خطر شکستن نباید مورد استفاده قرار گیرند، از آنها دوری می‌کردند.

راه پله‌های شیشه‌ای

این نرده‌های شیشه‌ای در کنار نرده‌های استیل در شیراز توانسته‌اند، رقابت تنگاتنگی را با یکدیگر داشته باشند. در دنیای امروزه دیگر تصور غلط استفاده از شیشه، ایمنی کمتری را دارد کنار گذاشته شده است. استفاده از آن پیشرفت بسیار چشمگیری در صنعت ساخت و ساز به خصوص در راه پله‌ها به وجود آورده.

مقایسه راه پله‌های شیشه‌ای با راه پله استیل

آنچه در بالا و از نرده‌‎های استیل متوجه شدیم آن است که راه پله‌های فلزی یا همان نرده‌های استیل موجود در شیراز  نسبت به نرده‌های شیشه‌ای از تضمین کمتری در برابر سقوط برخوردارند. منظور از سقوط در اینجا، سقوط افراد نیست. بلکه سقوط اجسام و اشیایی است، که به راحتی از میله‌های استیل عبور می‌کنند. برای انتخاب بهترین نرده راه پله برای ساختمان های خود می توانید از انواع مختلف نرده استیل و شیشه‌ای استفاده کنید.

نرده یا راه پله‌های شیشه‌ای ظاهری زیبا و شفاف را برای ساختمان شما به ارمغان می‌آورند. البته این زیبایی ظاهری در نرده‌های استیل هم وجود داشته و در واقع یک رقابت بسیار حساسی بین آنها از نظر ظاهری احساس می‌شود.

از نظر تنوع در مدل و طرح، نرده‌های استیل از تنوع بسیار بالایی برخوردار بوده، به همین دلیل بسیاری از مصرف کنندگان، همچنان نرده‌های استیل را مورد استفاده قرار می‌دهند.

راه پله‌های شیشه‌ای جلا و رنگ خود را از دست نمی‌دهند و در برابر هر شرایط آب و هوایی مقاوم می‌باشند، در حالیکه استیل حتی از نوع مرغوب ممکن است بعد از مدتی از بین برود.

 از نظر شستشو نرده‌های استیلی که در نمایندگی‌های نرده استیل شیراز به فروش می‌رسند، در برابر مواد شوینده و اسیدی مقاومت بالایی از خود نشان می‌دهند. اما در این مورد باید به جنس استیل توجه داشت. زیرا امکان سیاه شدن نرده، در استیل‌های نامرغوب وجود دارد. در نرده‌های شیشه‌ای هم اگر از سکوریت مرغوبی استفاده نشود، در تماس با مواد شوینده مات و کدر می‌گردد. با انتخاب بهترین طرح و مدل نرده، می‌توانید از آن‌ها در مدت زمان طولانی بدون این که نیاز به تعمیر داشته باشند، استفاده کنید. از این جهت بسیار مهم است بتوانید بهترین مرکز تولید کننده نرده آلومینیومی شیراز را انتخاب کرده و محصول مد نظر خود را سفارش دهید.

انتخاب بهترین نرده

خصوصیات بارز نرده‌های استیل موجود در شیراز

نرده‌های استیل از ویژگی‌های مهم و منحصربه فردی برخوردار هستند، که در ادامه به صورت اجمالی و بررسی آن می پردازیم.

  • اصولا نرده‌های فلزی ضد زنگ و ضد خش می‌باشند. یعنی اگر استیلی با کیفیت و مرغوب باشد، در معرض زدگی قرار نمی‌گیرد.
  • نرده‌های استیل راه پله، در برابر نور آفتاب و گرما و سرما بسیار مقاوم هستند.
  • این جنس نرده با گذشت زمان به هیچ وجه تغییر شکل نداده و به همان  صورت باقی می‌مانند.
  • راه پله‌های استیل نیاز به ترمیم و تعمیرات روزانه ندارند. زیرا از کیفیت بسیار بالایی برخوردارند.
  • این مدل نرده‌ها در رنگ‌های متفاوت و مختلفی در بازار موجود هستند.
  • نرده‌های استیل یک گزینه ایده آل برای براق بودن و تمیزی همیشگی است.

تفاوت قیمتی نرده‌های شیشه‌ای و استیل در نمایندگی فروش نرده استیل شیراز

شاید بسیاری از افراد تصور کنند، استیل از شیشه گران‌تر است، اما از نظر نمایندگی‌های هر دو راه پله، تفاوت چشمگیری در قیمت آنها وجود ندارد. زیرا جنس هر دو راه پله از متریال خوب و مرغوب می‌باشد. قیمت کلی شیشه‌ها هم بر اساس نوع شیشه و ضخامتی که در آن وجود دارد، قیمت گذاری می‌گردند. پس قیمت نهایی راه پله‌های شیشه‌ای بعد از نقشه برداری و مشخص کردن متراژ صورت می‌گیرد. بهترین نرده راه پله ساختمان ها بسته به میزان کیفیتی که دارند، قیمت آنها نیز متفاوت است.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *