نرده استیل و انواع آن

نرده استیل و انواع آن

مقدمه

این وسیله برای زیبایی زیبایی و نگه دارنده است و در پله ها و بالکن و غیره به کار میرود . دلایل استفاده از آن متفاوت است زیرا کارایی های متفاوتی برای مکان های مختلف دارد و برای هر نوع سلیقه ای کاربرد دارد . این که قیمت آن چه قدر باشد را جنس روکش و جنس داخلی آن تعیین میکند و همچنین متراژی که برای آن میخواهید نرده را سفارش دهید هم قیمت آن متفاوت است . وقتی نرده استیل باشد متراژ عمودی و افقی آن هر دو در این امر تاثیر گذار هستند .شهر نرده استیل ارائه دهنده ی برترین نرده استیل در شیراز و تولید کننده نرده شیشه ای شیراز است.

نرده استیل و انواع آن

نرده های استیل ساخته شده از استیل میباشد و آلیاژ آن  را استیل تشکیل میدهد . انواع آن به شرح زیر است :

  • نرده استیل 201

کاربرد این نوع از نرده در مکان های سرپوشیده است و جاهایی که از رطوبت دور اند و هیچ نوع بخار آبی و یا آبی وجود ندارد . این مکان ها شامل راهرو ها و یا راه پله های داخل ساختمان ها و … است . این که از این نوع نرده ها در داخل ساخت استفاده میکنند این است که آن ها بسیار زیبا و شکیل میباشند . این نرده دارای 16 درصد کروم میباشد .

نرده استیل و انواع آن

  • نرده استیل 304

این نوع نرده از 8 درصد نیکل و 18 درصد کروم و آهن تشکیل شده است که این ویژگی ها آن را به فلزی بدون خوردگی و زنگ زدگی تبدیل کرده است و باعث شده است که طول عمر آن زیاد شود . لوله هایی که به شکل چهار گوش هستند و یا استیل هستند و در ساختمان ها استفاده میشوند از این نوع هستند . این که به راحتی میتواند با همه نوع شرایط آب و هوایی کنار بیاید یکی از مهم ترین دلایل پر کاربردی این محصول است.

نرده استیل و انواع آن

انواع مدل های نرده براساس شکل ظاهری

  1. نرده استیل سه خط
  2. نرده استیل کابلی
  3. نرده استیل پایه دو سر گلابی
  4. نرده استیل هلالی

توضیحات آن :

  1. نرده استیل سه و یا چهار خط

یکی از ساده ترین آن هاست که از لوله های استیل به قطر های 51 و 38 و 16 به وجود آمده اند که اصطلاحا به آن نرده استیل سه گارد یا سه خط می گویند. خط های عمودی از لوله ی 38 و خط های افقی از لوله 16 استفاده شده است و همچنین دسته ی آن از لوله ی 51 است. این نرده ها ارتفاعی بین 85 تا 90 سانتی متر دارند و به صورت یکی در میان هستند و همچنین اگر راه پله ها قوسی شکل باشند، این میله ها را قوسی شکل می سازند. نرده استیل چهار خط نیز بسیار مشابه به نمونه سه خط نرده می باشد. انواع نرده های استیل را تعداد خطوط متفاوت می توانید از مراکز فروش نرده آلومینیومی شیراز خریداری کنید.

نرده استیل و انواع آن

  1. نرده استیل کابلی

این نرده ها از مجموعه اتصال کابل ها که در دو سمت نرده هستند تشکیل شده اند . این کابل ها به صورت افقی در درون بدنه به کار برده میشوند و به همین علت که این کابل ها بسیار نزدیک به هم هستند امکان اینکه بچه ها سقوط کنند کمتر شده است . جنس این کابل ها از استیل ضد زنگ میباشد و برای این که زیبا باشد روی آن را با رویه ای می پوشانند . این سیم ها با جوش های مخصوص به بدنه متصل میشوند برای همین است که ممکن است که این نوع نرده از بهترین نرده ها باشد .

  1. نرده استیل پایه دو سر گلابی  

این نوع نرده ها بیشتر از آنکه برای محافظت باشند برای زیبایی به کاربرده میشوند. آن ها را به طور کلی به صورت تمام عمودی اجرا میکنند . این نوع نرده ها بیشتر به رنگ های برنزی و طلایی هستند که میتوان بر اساس نوع و چیدمان خانه نوع مخصوص آن را سفارش داد.

نرده استیل و انواع آن

  1. نرده استیل هلالی

به دلیل این که در آن از لوله های 16 کاربرده شده است به همین دلیل به آن ها قوسی می گویند و دیگر آن که از آن در مکان هایی که قوسی شکل است استفاده میشود و در مکان هایی که صاف باشد امکان استفاده از آن وجود ندارد . در ساخت آن از دو نوع استیل 201 و 304 میتوان استفاده کرد و میله هایی که به صورت افقی در آن به کار رفته است را می توان سه خط و چهار خط و پنج خط جای گذاری کرد.

نرده استیل و انواع آن

انواع جنس نرده

  • چوبی
  • فرفورژه و فلزی
  • استیل
  • شیشه
  • آلومینیوم
  • کابلی

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *