مقایسه نرده استیل با نرده فولادی

آیا قصد دارید نرده های قدیمی خود را با نرده های جدید عوض کنید اما بین آلومینیوم و فولاد تردید دارید؟ این سوالی است که اغلب صاحب خانه ‌ها قادر به حل آن نیستند، هر دوی این فلزها مزایای نزدیک به هم دارند. در این مقاله ما به شما کمک می کنیم تا با مقایسه نرده استیل با نرده فولادی ، بهترین نرده را انتخاب کنید. قبل از اینکه به ویژگی های اصلی بپردازیم، مهم است که توجه داشته باشیم که هر ماده دارای مزایا و معایبی است. برای خریداری بهترین نرده استیل و یا فولادی، باید به مراکز معتبری که در زمینه فروش نرده آلومینیومی شیراز فعالیت می کنند، مراجعه کرده و محصول مد نظر خود را سفارش دهید.

نرده استیل

۱- دوام

هر دو نرده آلومینیومی و فولادی به دلیل دوام مثال زدنی خود مشهور هستند. با این حال، فولاد در برابر خوردگی حساس است. از این رو، نیاز به تعمیر و نگهداری مداوم دارد و نسبت به آلومینیوم در طول زمان، زودتر خراب می شود. از طرف دیگر، آلومینیوم نه تنها به صورت پودری پوشش داده می شود، بلکه یک فلز غیر آهنی نیز می باشد. از این رو در برابر زنگ زدگی و خوردگی مقاوم است و در شرایط آب و هوایی سخت مانند زمستان بسیار خوب می ایستد.

۲- تعمیر و نگهداری

همانطور که در بالا ذکر شد، فولاد مستعد زنگ زدگی است، بنابراین نیاز به نگهداری مداوم، پرداخت منظم و رنگ آمیزی مجدد دارد. از طرف دیگر نرده های آلومینیومی با دوام هستند و حتی اگر هر چند وقت یکبار نیاز به تمیز کردن خوب داشته باشند، برای ماندگاری طولانی مدت، نیازی به رنگ آمیزی یا جلا دادن ندارند.

۳- زیبایی شناسی

اگر زیبایی شناسی تنها چیزی است که برای شما مهم است، پس ممکن است تصمیم گیری برای شما سخت باشد، زیرا هر دو فلز جذابیت بصری منحصر به فردی دارند. به عنوان مثال، فولاد دارای یک زیبا شناسی روستایی است که ممکن است برای شما جذاب باشد و همچنین به طور یکپارچه با اکثر مواد ترکیب می شود. از طرف دیگر، آلومینیوم نسبتاً نرم است و برش آن آسان‌ تر از فولاد است. این امر به این معنی است که به راحتی قابل تنظیم است و از این رو در طیف گسترده تری از طرح‌ ها و الگوها در دسترس است. همچنین نرده های آلومینیومی اغلب با روکش پودری در دسترس هستند. این بدان معنی است که آن ها در انتخاب نامحدودی از رنگ ها در دسترس هستند. بنابراین اگر به دنبال منحصر به فرد بودن هستید، آلومینیوم گزینه بسیار بهتری است زیرا انتخاب های بی شماری در زمینه انتخاب آن ها دارید. با این حال اگر به دنبال زیبایی شناسی قدیمی هستید، فولاد گزینه بهتری است اما هزینه های زیادی برای نگهداری دارد.

۴- هزینه

همه ما می خواهیم هزینه ها را کاهش دهیم و در حالی که قیمت این دو فلز از سازنده ای به سازنده دیگر متفاوت است، نرده های آلومینیومی معمولا مقرون به صرفه تر هستند. اگر چه ممکن است متوجه شوید که تفاوت قیمت این دو فلز بسیار اندک است، اما وقتی هزینه های نگهداری طولانی مدت مربوط به نرده های فولادی را در نظر می گیرید، آلومینیوم مورد پسندتر است.

۵- نصب و راه اندازی

آلومینیوم، یک سوم وزن فولاد است. این بدان معنی است که نرده های آن سبک تر از نرده های فولادی است. از این رو حمل و نقل، جابجایی و نصب آن عملاً مانند پیاده روی در پارک و بسته به مهارت های مفید شما است و حتی می توانید خودتان آن را نصب کنید. از طرف دیگر فولاد بسیار سنگین است و برای حمل و نقل و نصب، به دستگاه و ماشین های سنگین نیاز است، بنابراین باید توسط افراد حرفه ای نصب شود.

فروشگاه نرده استیل در شیراز

از سهولت نصب، دوام عالی، سهولت نگهداری، مقرون به صرفه بودن گرفته تا زیبایی عالی، نرده های آلومینیوم گزینه بسیار بهتری هستند. ما نمایندگی نرده استیل در شیراز هستیم و طیف گسترده ای از نرده های آلومینیومی را برای هر محیط معماری ارائه می دهیم. اگر می خواهید بالکن های خانه خود را بازسازی کنید و یا به پله های خانه خود روح بدهید، ما همه چیزهایی را که برای تحقق این امر نیاز دارید در اختیار شما قرار می دهیم. برای اطلاعات بیشتر ما را از طریق سایت دنبال کنید و با ما در تماس باشید. در فروشگاه نرده استیل در شیراز امکان ارسال به سراسر ایران نیز امکان پذیر است.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *